facebook instagram
x
[contact-form-7 404 "Nie znaleziono"]

URODZINY – jak znaleźć idealne miejsce?

Organizujesz imprezę urodzinową dla swojego dziecka? Etap „kulek” dawno za Wami, rodzice z przedszkola prześcigają się w coraz to nowszych i bardziej wyszukanych miejscach, a już na pewno nie wyobrażasz sobie organizacji tej imprezy w swoim domu. Szukasz miejsca idealnego? Oto krótki poradnik, dzięki któremu punkt pierwszy w organizacji przyjęcia, czyli wybór lokalizacji – nie będzie dla Ciebie żadnym problemem!

 

1. ALE KIEDY?
Niezależnie od tego, jakie miejsca na organizację przyjęcia bierzesz po uwagę, w każdym z nich pierwszym pytaniem, jakie padnie podczas rozmowy o rezerwacji będzie pytanie: kiedy?

Większość miejsc przyjaznych dzieciom posiada swoje stałe grafiki różnych zajęć i stałych wydarzeń. Oczywiście jest w nich także miejsce na organizację przyjęcia urodzinowego. Ale zazwyczaj wybór sprowadza się do weekendu. Z doświadczenia wiemy też, że praktycznie 90% przyjęć urodzinowych ma miejsce właśnie w sobotę lub niedzielę. Co to oznacza dla Ciebie? Musisz zaplanować przyjęcie z wyprzedzeniem. Po pierwsze – aby uniknąć zbędnych nerwów związanych z załatwianiem wszystkiego „na ostatnią chwilę”. Po drugie – aby mieć czas na zaproszenie wszystkich gości ( i im dać czas na potwierdzenie udziału w zabawie). Ale przede wszystkim, aby wybrać ten termin, który będzie idealny dla Ciebie, i dla lokalu, na który się zdecydujesz.

 

2. JAKA PRZESTRZEŃ?
Większość lokali posiada oddzielną przestrzeń, która dedykowana jest właśnie uczestnikom przyjęć urodzinowych, tzw. salki urodzinowe. Warto dowiedzieć się wcześniej jak duża jest to sala? Im więcej miejsca na zabawę tym lepiej!

Dokładnie dopytajcie obsługę gdzie serwowane jest jedzenie dla dzieci, i tort. Czy jest to w tej samej sali, w której bawią się dzieci? Jeżeli tak – czy na pewno jest to wystarczające miejsce i na zabawę i na poczęstunek? Jeżeli nie – upewnijcie się, że w lokalu będzie dla Was zarezerwowany także stolik dla dzieci. Nie ma jednej odpowiedzi na to, które rozwiązanie jest lepsze. Ważne aby obsługa lokalu miała świadomość tego jak dużą grupę przyjmuje i zapewniła Was o jak najwyższym komforcie świętowania.

Jeżeli chodzi o przestrzeń to ważnym, ale często pomijanym aspektem w organizacji przyjęcia jest jej usytuowanie w lokalu, a także rozdzielenie części dziecięcej, od części dla rodziców. Najczęściej dorośli chcą w tym czasie spokojnie napić się kawy, i po prostu swobodnie porozmawiać. Rozdzielenie części dla dzieci od części dla rodziców jest w tym momencie kluczowe. Zanim wybierzecie swoje idealne miejsce dopytajcie, czy sala dla dzieci jest otwarta, czy zamknięta? Czy hałas, który będzie w lokalu nie będzie przeszkadzał maluchom w zabawie? Może brzmi to zbyt przesadnie, ale każdy rodzic doskonale wie, jak ważna dla zabawy w grupie jest koncentracja, skupienie, i warunki do tego!

 

3. WYŁĄCZNOŚĆ W LOKALU
Skoro o hałasie w lokalu mowa, to trzeba sobie zadać także pytanie: kto poza gośćmi naszego, małego jubilata będzie wtedy w sali zabaw? Czy będziemy sami? Czy będzie tam kolejne piętnaście maluchów? Niektóre lokale z zasady zamykają się na czas przyjęcia. W innych tak to nie działa. Nie ma jednej reguły obowiązującej wszystkich. Każdy lokal rządzi się swoimi prawami. Czasami, w niektórych miejscach zamknięcie lokalu na czas Waszego przyjęcia wiąże się z dodatkowymi opłatami. Warto to sprawdzić!

 

4. MENU I JEDZENIE
Temat menu to temat rzeka! Można by poświęcić mu co najmniej oddzielny wpis, a nawet całego bloga. Nie zamierzamy tutaj sugerować żadnego menu. Ale wiemy, że są pewne kwestie, które różnią się w różnych miejscach na dziecięce przyjęcie.

Po pierwsze – tort. Przyjęło się, że decydując się na organizację kids party w lokalu zamawiamy wszystko na miejscu. Jednak coraz więcej miejsc oferuje swoim klientom możliwość wniesienia swojego własnego wypieku. To z pewnością jeden z punktów, na którym możecie zaoszczędzić 😉 Jeżeli macie swoje ulubione i zaufane cukiernie to rozwiązanie jest dla Was! Ale pamiętajcie także o tym, że kawiarnie dla dzieci zawsze maja swoich sprawdzonych dostawców, którzy gwarantują określoną jakość.

Standardem także jest możliwość zamówienia posiłków wg Waszych, indywidualnych potrzeb. Dopytujcie o wszystkie opcje: wegetariańskie, bezglutenowe, wersje eko.

Na każdym przyjęciu urodzinowym pojawiają się także słodycze. Dopytajcie obsługę czy żelki, czipsy i inne paczkowane produkty na 100% zostały kupione docelowo na Waszą imprezę (tak, w niektórych lokalach nadal „przesypuje” się niedojedzone słodycze z przyjęcia na przyjęcie).

 

5. ANIMATORZY!

Wróćmy do punktu wyjścia – organizujemy zabawę dla dzieci! To ich święto! Kluczem do udanej zabawy będą profesjonalni animatorzy, którzy wiedzą jak porwać za sobą każdą grupę dzieci. Na co zwrócić uwagę w tym temacie? Dowiedzcie się, czy lokal, w którym chcecie zorganizować przyjęcie współpracuje na stałe z jakimś animatorem? A może współpracuje z jedną firmą? My oczywiście będziemy rekomendowali te lokale, w których przyjęcia urodzinowe obsługują animatorzy z zaprzyjaźnionej firmy. Dlaczego? Przede wszystkim dlatego, że w takiej sytuacji nie ma miejsca na pomyłki i niezadbania! Dzięki wyborze miejsca, które współpracuje z profesjonalną firmą animacyjną otrzymujecie pewność, że i animatorzy są profesjonalistami. Aby pracować w firmie animacyjnej każdy z nich przechodzi szczegółową rekrutację, musi odbyć szereg szkoleń. Co najważniejsze w tej kwestii to stała współpraca firmy animacyjnej z lokalem. To dla rodziców – organizatorów bezpośredni komunikat o tym, że animatorzy prowadzą przyjęcia regularnie, a więc mają doświadczenie. A zapewne znają także każdy zakamarek miejsca, w którym pracują, znają i lubią się z obsługą. Sprawnie działający zespół to bardzo ważny element organizacyjnej układanki😊

Decydując się na zabawy z animatorami (animacje) dopytajcie o ofertę: jakie są tematy zabaw do wyboru? Czy możecie zasugerować swój własny pomysł na zabawę, jeżeli nie ma go w ofercie? Czy macie możliwość porozmawiać z animatorem przed przyjęciem?  Czy macie możliwość otrzymać scenariusz przyjęcia wcześniej?

Animacje na przyjęciach urodzinowych zazwyczaj prowadzone są przez jednego lub dwóch animatorów. O tym ilu animatorów będzie prowadziło imprezę decyduje liczba dzieci. Upewnijcie się gdzie jest ta granica, i jakie koszty wiążą się z zatrudnieniem kolejnego animatora. Naszym zdaniem, czasami warto zdecydować się na dodatkowego animatora, nawet w przypadku małej grupy. Wszak co dwie głowy to nie jedna, a animatorom dużo łatwiej jest skupić uwagę dzieci, czy reagować na bieżące potrzeby maluchów nie przerywając zabawy jednocześnie.

 

6. DEKORACJA
W większości lokali dekoracja jest stałym elementem wystroju wnętrza. Ale czy rzeczywiście pasują one np.  do przygody na pirackim statku, czy indiańskiej wioski ? Koniecznie dowiedzcie się jak dekorowana jest sala na czas przyjęcia w opcji standardowej, a z jakimi dodatkowymi kosztami wiąże się stworzenie dekoracji specjalnie na Wasze przyjęcie, pod kątem Waszego tematu?

A może chcecie sami podjąć się takiego zadania? 😊

 

7. KONTAKT Z MANAGEREM
Nie potrzeba wielu argumentów aby przekonać Was do tego, że kontakt z obsługą jest baaaardzo ważny. Od niego wszystko się zaczyna! A manager lub właściciel lokalu będzie z Wami w stałym kontakcie przez dobrych kilka tygodni – od pierwszego pytania, do ostatniego gościa. Jeżeli już na starcie nie „czujecie mięty”, a mimo że lokal ma wiele plusów np. jest położony tuż pod Waszym domem,  ma dobre recenzje, ma piękne wnętrze, ale kontakt z obsługą nie spełnia Waszych oczekiwań zdecydowanie coś tu nie gra! Osoba, która zajmuje się organizacją urodzin powinna przedstawić Wam jak najwięcej możliwości, odpowiadać na Wasze pytania, co więcej powinna robić to automatycznie. To tak jak prowadzenie wywiadu. Zastanówcie się, kto jest dziennikarzem, a kto rozmówcą? Jeżeli to Wy dziennikarsko przejmujecie inicjatywę i wszystkie informacje „wyciągacie na siłę” nie da się oprzeć wrażeniu, że obsługa nie zna Waszych potrzeb, a to z kolei budzi wątpliwość czy na pewno to dobre miejsce na organizację przyjęcia? Czy na pewno zostaniemy dobrze obsłużeni? Czy nie spotkają nas tu różne niespodzianki? Pierwsze wrażenie jest bardzo ważne, także przy wyborze miejsca na wyjątkową uroczystość. A pierwszym realnym wrażeniem nie będą zdjęcia na Facebooku, Instagramie, opinie koleżanek czy jednorazowo wypita dobra kawa w lokalu. Kiedy podejmujecie się organizacji przyjęcia pierwszym wrażeniem będzie kontakt z managerem lokalu. Nie ignorujcie swoich odczuć co do kontaktu z managerem. Mówimy o usługach, a usługi tworzą ludzie.

 

To oczywiście zaledwie kilka najważniejszych punktów, które naszym zdaniem są bardzo istotne kiedy szukacie idealnego miejsca na przyjęcie. Mamy nadzieję, że ten tekst pozwoli Wam bardziej świadomie i lepiej przyjrzeć się miejscom, w których możecie zorganizować urodziny dla dziecka – jedyne w roku, wyjątkowe i długo wyczekiwane wydarzenie w życiu malucha. Szkoda, aby przez niedopatrzenia, czy błędy w komunikacji dorosłych dzieciaki straciły okazję do świetnej zabawy. A przecież o to nam wszystkim chodzi – o uśmiechy na twarzach jubilata i jego gości!

 

Na naszej stronie znajdziecie listę rekomendowanych lokali, z którymi współpracujemy.

 


Wróć

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI!

EWA

Właściciel
efortuna@skakanka.com.pl

EVENTY

 

MONIKA

Event Manager
eventy@skakanka.com.pl

tel. 792 423 778

EVENTY

KIDS DAY W BIURZE

 

OLA

Event Manager
animacje@skakanka.com.pl

tel. 537 718 620

RESTAURACJE

URODZINY

IMPREZY OKOLICZNOŚCIOWE

PATRYCJA

Event Manager
kontakt@skakanka.com.pl

tel. 734 407 694

EVENTY

 

 

ALICJA

Event & Social Media Manager
biuro@skakanka.com.pl

tel. 608 070 149

EVENTY

SOCIAL MEDIA

Zaufali nam: